Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) (1992.03-1997.12) 190km
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16v Turbo Q4 (167.a2b, 167.a2c, 167.a2e) (1992.03-1997.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) (1992.03-1997.12) 190km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]42
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960118394
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]42
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]42
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
TECDOC-Nr silnika138
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm]74
średnica zewnętrzna [mm]90
Szerokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAB SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) produkowanego od 1992.03 do roku 1997.12

Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo 155 (167_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo 155 (167_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo z rocznika od 1992.03 do roku 1997.12, i mocy silnika 190 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.